Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

(Μουσικά Ντουέτα)Ν.Μποφίλιου - Απ.Ρίζος - Φυσαλίδα - Υπάτη 5/1/12

Η Νατάσσα ,σε υπέροχη βραδιά ,μας ταξίδεψε για άλλη μία φορά ,εδώ ,από τα Λελέικα Υπάτης ,στις 5/1/2012...
Η έκπληξη της βραδιάς ,ο Απόστολος Ρίζος! Εδώ στην ''Φυσαλίδα'' , ντουέτο με την Νατάσσα .

Στίχοι: Νίκος Ζούδιαρης
Μουσική: Νίκος Ζούδιαρης
Πρώτη εκτέλεση: Απόστολος Ρίζος & Άννα Μπουρμά ( Ντουέτο )


Καληνύχτα,γεια χαρά,
θα σε κρύψω σε μια στιγμούλα
και κανείς δε θα σε βρει
ίσως,ούτε και εσύ.

Ποιος θα βρει στο πέλαγο
μια μικρούλα,αχ,φυσαλίδα
που χορεύει στο νερό
ίσως,ούτε και εγώ.

Καληνύχτα,για φαντάσου
να ακούς τα βήματά σου
και να νιώθεις ότι τρέχω
πάνω τους κι εγώ,
καληνύχτα, για φαντάσου
να ακούς τα βήματά σου
και να νιώθεις ότι τρέχω
πάνω τους κι εγώ,πάνω τους κι εγώ.

Πώς αντέχει η σιωπή
δίχως τη δική σου φωνούλα
που τρεμάμενη ηχεί
σαν δε βρίσκει τι να πει.

Ποιος θα βρει στο πέλαγο
μια μικρούλα,αχ,φυσαλίδα
που χορεύει στο νερό
ίσως,ούτε και εγώ.

Καληνύχτα,για φαντάσου
να ακούς τα βήματά σου
και να νιώθεις ότι τρέχω
πάνω τους κι εγώ,
καληνύχτα,για φαντάσου
να ακούς τα βήματά σου
και να νιώθεις ότι τρέχω
πάνω τους κι εγώ,πάνω τους κι εγώ.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σελίδες