Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Vassilis Babaniaris - Texniti Anapnoi (New Song 2011 HQ)


Ο νεαρός ανερχόμενος καλλιτέχνης Βασίλης Μπαμπανιάρης, μας παρουσιάζει το δεύτερο promo κομμάτι του...



Το τραγούδι με τίτλο «Τεχνητή αναπνοή» ανήκει στον πρώτο του δίσκο με τίτλο «Μονόγραμμα». Ο ταλαντούχος καλλιτέχνης σφράγισε το κομμάτι με την ερμηνεία του, αλλά και με τη μουσική και τους στίχους , που είναι δικοί του.
Η μοναξιά μου να μου παίζει κρυφτό Κι άλλη μια νύχτα να βουτάω στο κενό...
Στο πουθενά, στο τίποτα, στο χθες που μ' έχεις κλειδωμένο
Τον εαυτό μου έχω χάσει καιρό.

Κι έχω μπροστά μου ένα μεγάλο κενό
Κι εσύ απέναντι, τριγύρω, παντού, να με κοιτάς σαν ξένο ...
 
Μα εγώ είμαι εδώ και επιμένω Να σ'αγαπώ, να περιμένω
Φυλακισμένος σ'ένα άδειο κορμί Με τεχνητή κρατιέμαι αναπνοή
Και πάνω σ'ένα τεντωμένο σκοινί Ως το πρωί να μένω ...
Ακούστε το!

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σελίδες