Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Chris Isaak Performs "Ring of Fire"

Ο νέος δίσκος του Chris Isaak θα ονομάζεται 'Beyond The Sun' και, όπως έγινε γνωστό, θα περιλαμβάνει διασκευές διάφορων κομματιών που έγιναν γνωστά από θρύλους του rock'n'roll όπως οι: Elvis, Johnny Cash και Roy Orbison...

Το album, που ηχογραφήθηκε στο Sun Studio του Memphis έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις 23 Ιανουαρίου 2012

Θα συμπεριλαμβάνει διασκευές στα τραγούδια του Elvis: 'Trying To Get To You', 'I Forgot To Remember To Forget', 'Can't Help Falling In Love', 'How's The World Treating You', 'It's Now Or Never', 'She's Not You' και 'My Happiness', στα: 'Ring Of Fire' and 'I Walk The Line', Jerry Lee Lewis' 'Great Balls Of Fire' του Johnny Cash, και στο 'So Long I'm Gone' του Roy Orbison. Στο album θα υπάρχει επίσης και ένα νέο κομμάτι, με τίτλο 'Live It Out'.

Ο Isaak δήλωσε, σχετικά με τον δίσκο αυτό: "Πάντα λάτρευα αυτή τη μουσική και έγραφα τραγούδια σε αυτό το στυλ. Τα τραγούδια μου έχουν να κάνουν με τη ζωή μου, όχι με τη νοσταλγία για τα '50s." "Έφτασα σε ένα σημείο όπου πίστεψα ότι ήταν η σωστή στιγμή για να κάνω έναν τέτοιο δίσκο. Έχω συναντήσει όλα τα είδωλά μου και συνεργάστηκα με τους περισσότερους από αυτούς, και δεν άκουσα κανέναν άλλο να το κάνει με τον τρόπο που εγώ ήθελα".

Ακούστε τον να τραγουδάει το "Ring On Fire" στο show του Jimmy Kimmel!

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σελίδες